Volgers

donderdag 11 februari 2016

Hobby Salon Antwerpen/Craft Show Antwerp

Hallo blog vrienden,
 
Zoals jullie weten ben ik er de laatste tijd wat minder geweest omdat ik zo druk
was met alle voorbereidingen voor de beurs.
Dinsdag namiddag mijn stand gaan opbouwen en gisteren namiddag al mijn
materiaal gaan plaatsen/zetten.
En vandaag, donderdag 11 februari is dan de eerste beurs dag.
Hier alvast enkele foto's van de opbouw.
 
 
 
Hi blog friends,
 
As you know I haven't been around much lately because I was so bussy with all
the preparations for the craft fair.
Tuesday afternoon I went to Antwerp to build up my boot and yesterday
afternoon I went back to bring all my stuff over.
Today, thursday feb 11th it is the first day of the fair. So that means I wrote this
post late wednesday evening. Here are some pictures building up my boot.
 
 
 
Klaar om de aanhang wagen uit te laden.
Ready to unload.


 
Hey een dak met benen. Oh nee het is manlief die het dak aan
het vast binden is.
 
Hey a roof with two legs. Oh no it's my hubby who is securing the roof.
 
 
De tent staat nu nog de tafels en kastjes.
 
The tent is ready, now the tables etc....
 
 


Het begint erop te lijken.
 
It's starting to look beter and beter.
 
 


 
Morgen enkele foto's van een nette en opgepoetste stand klaar voor de beurs.
Tomorrow some pic's of a clean and neat boot, ready for the show.
 
 
Heel veel groetjes aan jullie allen van mij en tot later,
Veerle x
 
Lots of greetings and hugs from me and see you later,
Veerle x
 


17 opmerkingen:

Sarah zei

Hope it all goes well xx

Rosina zei

Ik wens je een gezellige beurs Veerle ...hopelijk komen er vele een workshop doen...
groetjes en een fijne donderdag nog
Rosina

Pamellia zei

What a lot of work that must be! Look forward to seeing it all ready. hugs :)

Gerrina zei

Heel veel succes en geniet ze! Groetjes, Gerrina

Di zei

Good luck! Hope it all goes brilliantly for you my friend!

Hugs

Di xx

Sarah zei

Ik was op de beurs . Ik had niet veel tijd en je was heel druk een workshop aan het geven , dus ik ben voorbij gelopen. Ik wens je wel veel succes !

Ans Gilbert zei

Heel veel succes Veerle,
groetjes,
Ans

KarinsArtScrap zei

heel veel succes vandaag en de rest van de dagen Veerle
Gr Karin

Brenda zei

You have everything set up so nicely Veerle! Good luck my friend, I hope you have lots of people file through. Hugs, Benda

Claudia's kaartjes zei

Veel suc6

grtjs
Claudia

Caroline Cards zei

Je stand ziet er super uit. Veel plezier en succes!
groetjes, Caroline

Sylvia zei

Veel succes op de beurs,Veerle.

Groetjes,Sylvia.

Odette's kaartenhoekje zei

Veel succes Veerle .... morgen kom ik langs hoor !
Groetjes, Odette.

Unknown zei

Hope the show goes well. Hugs Jennifer xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Veerle, wat leuk dat je er met een stand staat. Ik kom zaterdag een kijkje op de beurs nemen, misschien zie ik je nog. Ik ben alleen heel slecht in het herkennen van mensen...LOL..
Veel succes vast.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Merode zei

Succes op de beurs, leuke foto's laat je ons zien.
Gr Anita

Scraptastisch zei

Dat is genieten Veerle, maar wel blijven eten en drinken hoor!
Hopelijk heb je weer veel workshoppers gehad!!! Goed weekend verder!
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...